Friday, November 9, 2018

ATASI BATUK, SELSEMA DENGAN MINYAK IKAN TERBAIK


Minyak ikan sering kali menjadi salah satu bahan utama suplemen, baik dalam bentuk kapsul, pil, mahupun cairan, untuk membantu mengatasi berbagai jenis penyakit. Apa sebenarnya kandungan dan khasiat bahan makanan tambahan ini?

Minyak ikan  boleh diperolehi dengan makan ikan secara langsung atau dalam bentuk suplemen. Minyak ikan menjadi istimewa kerana mengandung omega-3, iaitu asid lemak penting yang diperlukan untuk kesihatan. Ia tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan secara semulajadi.

Terdapat dua jenis asid lemak omega-3 yang terkandung di dalam minyak ikan iaitu docosahexaenoic acid (DHA) dan eicosapentaenoic acid (EPA). Tuna, salmon, sardin, dan makarel adalah contoh-contoh ikan yang kaya dengan kandungan asid lemak omega-3. 


Minyak Ikan Terbaik,
Melalui Peringkat Proses Penyulingan Yang Ketat



Perbezaan Minyak Ikan Shaklee Yang Tiada Pada Produk Lain.

Omega Guard Shaklee dihasilkan melalui kaedah teknologi terkini yakini ultratulen bergred farmaseutikal. Maksudnya ia melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang dapat memekatkan asid lemak Omega3 paling tulen. 

Dengan adanya teknologi ini ia dapat menyingkirkan bahan2 berbahaya yang terdapat dalam ikan seperti plumbum, arsenik, merkuri,etc. Kebanyakkan minyak di pasaran menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. 

Kaedah yang digunakan ini bukan sahaja memusnahkan sesetengah nutrient malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan seperti plumbun,merkuri,etc . ****

Kenapa tak semua pengeluar minyak ikan gunakan penyulingan proprietari tiga molekul ini?  

Kalau ada sekalipun hanya penyulingan 1x atau 2x...ini kerana penyulingan proprietari tiga molekul ni merupakan satu proses yang mahal. Shaklee melalui penyulingan 3x ini untuk berikan yang terbaik bagi pengguna-penggunanya. 



PROMOSI NOVEMBER 2018



MINYAK IKAN PROMOSI NOVEMBER 2018



BANYAKNYA KHASIAT MINYAK IKAN


KHASIAT MINYAK IKAN





TESTIMONI


PEMBUANGAN MAKIN LAWAS, BADAN MANTAP,
KAHAK HILANG, SELSEMA HILANG

KOLESTROL NORMAL & TERKAWAL
LEPAS AMALKAN MINYAK IKAN SHAKLEE

TIADA MENGADU MASALAH HIDUNG TERSUMBAT LAGI
SELEPAS AMALKAN OMEGA GUARD

BATUK HILANG DALAM MASA 3 HARI,
MAK MERTUA TAK PERLU LAGI MAKAN UBAT KOLESTROL

BILA BANGUN DARI DUDUK DAH TAK SAKIT,
LUTUT PUN TAK MENCUCUK SANGAT



Artikel menarik : MERAWAT RESDUNG/SINUS



Saya mengenyorkan juga anda untuk terus order sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara online menggunakan kreadit / debit kad melalui link di bawah. Klik sahaja  ESELL dan ikut arahan yang diberikan.


ESELL





SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

ID NO. 1256201
SHIDA ABU BAKAR
Contact No : 014-844 0163
Facebook : Shida Abu Bakar

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA
*Jaminan Shaklee: Sentiasa Selamat, Berkesan dan Semulajadi
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.






No comments:

Post a Comment

SUPER FIBER MIX DESIGN (SFM) AT BATCHING PLANT

WHAT IS SUPER FIBER MIX DESIGN (SFM)  Forta-Fi® Fiber-Reinforced Asphalt Concrete Mix Design (FRAC) or also known as Super Fiber Mix Design ...