Tuesday, September 3, 2019

Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Ke Vivix?


Salah satu 4 bahan utama dalam vivix ialah Anggur Muscadine. Anggur ini boleh membesar sehingga mencapai saiz sebiji bola golf. Sangat besar kan, makan sebiji bola kenyang tu. Harga sebiji boleh mencecah sehingga RM100++.

Mempunyai kelebihan iaitu mempunyai 20 kromoson. Dengan pasangan tambahan kromoson ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.


Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Ke Vivix?


Anggur Muscadine Tumbuh Di Georgia

Shaklee telah menugaskan Paulk Vineyards di Georgia, kebun muscadine terbesar di dunia untuk menanam anggur muscadine yang berkuasa. Pertama kali ditanam pada tahun 1970, keluarga Paulk telah menanam pokok anggur pertama ke lebih 600 ekar tanah menghasilkan muscadine yang sihat dan segar pada hari ini.

Hujan atau panas, penjagaan terhebat dan sentuhan lembut telah diberikan kepada muscadine menjadikannya anggur yang dicari dalam industri ini.



Tradisi Memenuhi Inovasi
Anggur Muscadine kami diperah "whole-press" dengan menggunakan proses pengekstrakan yang dipatenkan untuk mengekalkan rasa dan nutrien yang bermanfaat dengan polifenol yang maksimun.
Dengan tradisi pertanian yang digabungkan dengan teknologi moden Shaklee, anda akan dapat menikmati yang terbaik dari alam semula jadi dan sains dalam bentuk minuman botani yang selamat, terbukti dan berkesan.



Komited Untuk Kualiti


Untuk mendapatkan polifenol dan kebaikan nutrien yang maksimun, kami mempunyai Pusat Inovasi Forrest C. Shaklee yang menempatkan pasukan Penyelidikan dan Pembangunan Shaklee yang berkerja siang dan malam untuk mengawasi dan seterusnya menyempurnakan proses tersebut supaya anda dapat kebaikan nutrisi terbaik dari produk kami.



Dari Ladang Anggur Dengan Penjagaan Terbaik Dan
Sentuhan Paling Lembut

Dipetik dengan tangan, Anggur Muscadine yang berharga ini telah melalui penjagaan rapi dengan penuh perhatian oleh petani di Paulk Vineyards. Setiap anggur dijaga rapi, dipilih dan diasingkan untuk memberikan anda kepekatan paling tinggi dengan nutrien yang penuh kebaikan.


Kandungan Vivix


Testimoni 


Isi Tumbuh Cantik


Dah Tak Sakit Serangan Kayap Lepas Amalkan Vivix


Solat Dah Tak Sakit


Kulit Awet Muda






Nak cuba Vivix Shaklee ?

Saya mengesyorkan anda untuk terus menempah sebarang produk Shaklee kegemaran anda secara atas talian menggunakan kad kredit atau kad debit melalui link ESELL  dan mengikut arahan yang diberikan.



Shaklee Independent Distributor

ID No  : 12562012
Shida Abu Bakar
Contact  : 014 -844 0163
Facebook : Shida Abu Bakar


POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA

*Jaminan Shaklee: Sentiasa Selamat, Berkesan dan Semulajadi

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

SUPER FIBER MIX DESIGN (SFM) AT BATCHING PLANT

WHAT IS SUPER FIBER MIX DESIGN (SFM)  Forta-Fi® Fiber-Reinforced Asphalt Concrete Mix Design (FRAC) or also known as Super Fiber Mix Design ...