Wednesday, August 8, 2018

Set Kesuburan Untuk Hamil





Menjadi ibu atau ayah kepada zuriat dari darah daging sendiri adalah perkara yang diidamkan oleh semua pasangan suami isteri. Tetapi rezeki setiap orang tidak sama. Ada yang cepat mendapat rezeki anak, ada yang lambat.

Teruskan usaha bagi yang masih belum mendapat zuriat. Yakin rezeki Allah akan tiba tepat pada waktunya. Sudah berhabis beribu untuk mendapatkan rawatan di klinik dan hospital? Rasa putus ada ? Sabar.. Perbanyakkan lagi usaha mungkin ikhtiar kita belum habis lagi.

Yang mana masih berikhtiar untuk mendapatkan zuriat boleh mengamalkan suplemen Shaklee. Kenapa suplemen Shaklee ? Sebab saya dah berjaya mendapat permata hati yang ditunggu selama 4 tahun. 4 tahun bagi kami suami isteri sangat lama untuk berhaneymoon

Tahun keempat perkahwinan, pertama kali dapat melihat 2 line sehingga tidak mampu berkata-kata hanya air mata yang mengalir keluar. Itupun selepas hampir sebulan mengamalkan suplemen Shaklee. Tidak sempat menghabiskan sebotol pun.

Jadi saya sangat menyokong dan mengesyorkan anda yang nak ikhtiar hamil dengan menggunakan suplemen Shaklee.



Apa Item Yang Perlu Diamalkan

GLA
Sangat baik diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur atau sakit sebelum haid (PMS).
GLA (Gamma Linolenic Acid) ini dapat bantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai “Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)“.

Mukus ini berfungsi untuk melindungi dan memudahkan sperma berenang ke ovum dengan lancarnya. Ia juga menyediakan medium yang subur untuk beberapa jangkamasa yang agak lama iaitu 4-5 hari yang sekaligus memberi peluang untuk si isteri mengandung walaupun seks dilakukan selepas waktu subur.


Bcomplex
Memberi rasa tenang dan rilek serta menghindarkan stress. Seperti yang kita sedia maklum, tubuh dan otak stress menjadi antara  faktor penghalang untuk kehamilan terjadi. 

Jadi disinilah B-Compleks memainkan peranannya untuk menenangkan minda yang tertekan sekaligus meningkatkan peluang kehamilan

B Complex mengandungi Folic Acid untuk perkembangan awal baby, memang disarankan oleh Doktor untuk consume semasa sedang ikhtiar hamil lagi. Juga sebagai anti stress.


Vitamin C
Vitamin C sangat penting untuk meningkatkan kualitas sperma dan melindungi sperma dari kerusakan DNA, sehingga membantu mengurangi risiko keguguran dan cacat kromosom.

Vitamin C melindungi sperma dari kerusakan oksidatif akibat radikal bebas dan membantu proses menghasilkan atau sintesis hormon seks dan kesuburan

Penelitian menunjukkan bahwa kekurangan vitamin C menyebabkan rendahnya jumlah sperma serta buruknya motilitas dan morfologi sperma.

Vitamin C diperlukan untuk tidak hanya menjamin sperma yang sihat, tetapi juga membantu sperma dalam menempuh perjalanan panjang menuju sel telur


Vitalea
Multivitamin lengkap untuk keperluan badan. Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. 

Kekurangan vitamin penting boleh menjejaskan kualiti sperma lelaki dan telur wanita atau ovum.

Vitalea juga penting untuk suami. Vitalae mengandungi Zinc untuk banyakkan sperm count and also hasilkan sperm yang lebih sihat & active. Yang nih boleh share consume Husband and Wife.


Coq-Trol
Kandungan Coq-Trol mengadungi CoqQ10. Ia membantu menjana tenaga dalam badan dan menguatkan sel.

CoqQ10 bagus untuk sprema dan ovum wanita. Ia dapat tingkatkan kesubuan wanita.

Coq10 dapat tingkatkan energy level pada ovum,kita dapat tingkatkan kualiti ovummasa cell division. Bila ovum matang dan bertenaga proses persenyawaan akan menjadi lancar
Coq10 dapat melindungi sperma dariapada kerosakkn dan dalam masa ssama daptat bantu untuk tingkatkan bilangan sperma

Pergerakkn sperma sangat membantu dalam proses untuk hamil. Ini keran aada yang sperma mengundur, berenang slow. Jadi dengan coq10 yang ada ladam coq-trol ini bole membantu tingkatkan tenaga sperma untuk beranang dengan lebih laju.


  Info : CoQ-Troll Plus Shaklee Tingkatkan Tenaga & Kesuburan













Nak order, anda boleh klik E-SELL. Boleh menggunakan Credit Card atau debit card juga.



 Klik ESELL untuk pembelian



PERUNDING VITAMIN ANDA
SHIDA ABU BAKAR
 Shaklee Independent Distributor
Id No : 1256201
Contact No : 014-844 0163
http://shidaabubakar.wasap.my
  
Email : hasidaabubakar07@gmail.com
Facebook : Hasida Abu Bakar

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA
*Jaminan Shaklee: Sentiasa Selamat, Berkesan dan Semulajadi

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.


1 comment:

  1. Pada yang masih TTC, jangan putus asa. Boleh cuba set Shaklee ni. Mana tahu badan tak cukup nutrisi...

    ReplyDelete

SUPER FIBER MIX DESIGN (SFM) AT BATCHING PLANT

WHAT IS SUPER FIBER MIX DESIGN (SFM)  Forta-Fi® Fiber-Reinforced Asphalt Concrete Mix Design (FRAC) or also known as Super Fiber Mix Design ...